Veel gestelde vragen

Reserveren

De beschikbaarheid van onze materialen, in een bepaalde periode, kunnen we voor u controleren indien u bij ons een offerte aanvraagt.

De bevraagde materialen blijven een week voor u gereserveerd staan en komen zonder tegenbericht automatisch te vervallen. Mochten de items tussendoor ook gereserveerd worden door iemand anders, dan nemen wij contact met je op om te overleggen of je de materialen definitief wilt reserveren.

Pas nadat u van ons een contract heeft ontvangen en deze digitaal heeft ondertekend staan de materialen definitief vast voor u.

Hebben jullie een showroom?

Er is géén showroom aanwezig waarin geshopt kan worden. Langskomen zonder afspraak heeft dan ook geen zin. Alle bezoek gaat uitsluitend op afspraak omdat wij vaak onderweg zijn of aan het werk voor onze opdrachtgevers.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Via “Contact” kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt ook bellen. Onze klantenservice verhuur is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 15.00 uur. Het telefoonnummer is: 085 – 301 31 81. Bij drukte verzoeken wij u de voicemail in te spreken of ons een e-mail te sturen om zodoende contact met u op te nemen.

Zit er bekabeling bij een geluidset?

Alle sets zijn plug and play. De sets worden compleet geleverd met alle benodigde kabels zodat u geen andere kabels nodig heeft. Vaak zitten er ook nog reserve kabels bij mocht er onverhoopt een storing zitten in een kabel. Bij het onzorgvuldig retourneren van de apparatuur en/of kabels zal een verrekening gedaan worden met de borg.

Zijn jullie prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen getoond op de website zijn inclusief de geldende BTW tenzij dit uitdrukkelijk anders wordt vermeld.

Vragen jullie borg bij de verhuur van geluidsets?

Ja u betaalt bij ons standaard een borg. De hoogte hiervan is afhankelijk van de gehuurde goederen. Ook vragen wij een dubbele legitimatie t.b.v. adrescontrole (getallen en bedragen mogen dus weggelaten worden!) en een rijbewijs, paspoort of ID card. In het geval u een bedrijf of instelling bent verlangen wij van u een geldig legitimatiebewijs en een kopie inschrijving van de Kamer van Koophandel (niet ouder dan 1 jaar). De borg wordt doorgaans binnen 10 werkdagen naar een door u opgegeven rekeningnummer teruggestort. Het is niet mogelijk de borg contant mee te krijgen bij het retourneren van de goederen aangezien wij nimmer contant geld in huis houden. Bij het niet netjes retourneren van de gehuurde materialen en/of bij het afnemen van extra diensten zullen deze met de borg worden verrekend!

Hoe kan ik bij jullie spullen huren?

De reservering van een geluidset en eventuele aanvullingen gaat volgens het winkelwagen systeem. De benodigde producten zet u in uw winkelwagen of huurlijst. Vervolgens kunt u de gereserveerde goederen bevestigen en afrekenen. Ga hiervoor naar uw winkelwagen of huurlijst, en ga verder met afrekenen. U kunt hier ook bij aangeven of u de goederen bezorgt wilt hebben of dat u ze zelf komt afhalen. Als de reservering en betaling door ons geaccordeerd is zullen we deze aan u bevestigen per mail met daarin de data en tijden vermeld.

Zijn jullie op zaterdag en zondag geopend?

Op zaterdag en zondag zijn wij niet geopend voor het afhalen en /of retour brengen van verhuur artikelen. De afhaal en retour tijden/ data staan in het contract vermeld.

Hebben jullie een bezorgservice?

Wij kunnen alle materialen bezorgen en weer ophalen. Leveringen en ophalen van de materialen kan van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 18:00 uur tegen het normale tarief.

Indien de materialen buiten deze uren bezorgd of opgehaald moeten worden, dan geld hiervoor een extra toeslag. De materialen worden afgeleverd en opgehaald op de begane grond binnen 10 meter op het leveringsadres.

De vergoeding voor de bezorg en ophaalservice is afhankelijk van de hoeveelheid materialen en de te rijden afstanden, wij zullen de kosten van het transport en eventuele parkeerkosten specificeren op de offerte.

Indien de materialen bij het afhalen door ons niet gereed staan en wij op een later tijdstip moeten terugkomen of de materialen zelf moeten inpakken, zullen de extra kosten van transport en werkzaamheden worden gefactureerd aan de opdrachtgever.

Als ik verhuur laat bezorgen, hoe gaat dit dan met de betalingen?

Omwille van veilheidsredenen dient alle verhuur vooraf te worden voldaan. Wij laten onze chauffeurs niet met contant geld over straat gaan. Om die reden sturen wij u voorafgaand een betaalklink toe. Deze link stuurt u naar onze betaalprovider Mollie om daar te kunnen kiezen uit een betaalmethode. De meest reguliere betaalmethode zijn gratis. Voor creditcards, buitenlandse passen en PayPal word er een toeslag berekend naar ratio van de betaalkeuze.

Als ik op zaterdag iets wil huren, betaal ik dan twee dagen huur?

In en rond de weekenden hoeft een huurperiode niet gelijk te zijn aan het afhaal en retour moment van de huuropdracht. Als u de set op een zaterdag nodig heeft dan kunt u deze op vrijdag komen afhalen en op maandag komen retourneren. Er wordt dan alleen de zaterdag in rekening gebracht. Als u de set zaterdag en zondag nodig heeft dan word er voor de tweede huurdag een korting toegepast.

Kan ik mijn huuropdracht annuleren?

U kunt uw opdracht annuleren door ons onmiddellijk hierover een e-mail te sturen. Doet u dit door onze huurbevestiging aan ons te beantwoorden met daarin duidelijk aangegeven dat u de opdracht niet wenst om te zetten in een daadwerkelijke opdracht. In onze verhuur voorwaarden staat vermeld wat de kosten hiervan zijn en de bijbehorende termijnen.

Wordt er bij een bezorging ook opgebouwd?

De prijzen zoals vermeld staan op de website zijn exclusief het bezorgen en opbouwen hiervan. In de offerte aanvraag kunt u aangeven of u gebruik wilt maken van de transport service en de op en afbouw service, dit wordt in de offerte separaat vermeld.

De locatie moet wel toegang bieden voor de bestelbus en het laden en lossen van zware apparatuur dient binnen 10 meter van de locatie te zijn. De locatie moet zowel buiten als binnen trap-vrij en gangpaden zijn breder dan 80 cm en bevatten geen drempels hoger dan 2 cm.

In het geval van liften, dient er door opdrachtgever rekening te worden gehouden met de draaicirkel en de afmeting van liften.

Gedurende de levering en op- en afbouw dient er een parkeerplaats voor de bestelbus beschikbaar te zijn. (De bestelbus past vanwege de hoogte niet in parkeergarages). De eventuele parkeerkosten tijdens het op- en afbouwen komen voor rekening van en dienen verzorgd te worden door opdrachtgever.

Kunnen jullie de set ook bedienen?

Indien u dit wenst kunnen wij de set voor u bedienen.

Om hier een juiste prijsindicatie van te verkrijgen verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen. Dit kan bij voorkeur per mail.

Verzorgen jullie ook complete producties?

Het verzorgen van uw complete productie behoord ook tot de mogelijkheden.

Hiervoor is het van belang de zaken goed met elkaar door te spreken.

In een persoonlijk gesprek kunnen we u hier beter over informeren.